úterý 29. prosince 2015

DIÁŘ DOKIBOOK


Pokud si toho ještě někdo nevšiml jsem diářový úchyl. Začalo to nevinně, diářem z nějakého papírnictví, pokračovalo diářem z Lidlu (zde najdete článek, kde jsem o obou psala) a teď jsem si koupila Dokibook. No a v dnešním článku se mu podíváme na zoubek


Dá se říct, že Dokibook je napodobenin kikki.K diářů. Ty jsou sice boží, ale jsou drahé a hlavně se prodraží poštovné + clo a myslím, že i DPH. Takže koupi kikki.K jsem zavrhla. Dlouho předlouho jsem uvažovala nad Filofaxem, ale nechtělo se mi za něj dávat přes 1 000 Kč a přišlo mi, že k němu nic moc nedostanu.
Jasnou volbou byl proto Dokibook. Oficiální stránky jsou zde. Bohužel, i zde by se docela prodražilo poštovné, takže jsem se koukla na Aliexpress a objednala ho z něj (nevím, jaký je mezi ním a tím, objednaným z oficiálních stránek rozdíl :D). Objednávala jsem si z tohoto odkazu, ale je jich tam plno. Vybrala jsem si velikost A6. Stál mě necelých 23 €, díky slevám, které 11. 11. probíhaly. Jsou různé barvy a designy. Já se rozhodla pro úžasnou mint barvu. Diář nemá takovou tu sponku, jako má většina, ale gumu, která se mi zatím moc líbí, protože u diáře z Lidlu se mi ta koženka okolo té sponky rozpadala.

Jinak, proč jsem si vlastně chtěla koupit nový diář? Důvodů bylo několik. Prvním bylo právě to, že ten z Lidlu byl škaredý, trčely z něho místy nitky a povolovaly se švy (jestli se tomu tak říká :D). Taky mi nevyhovovala velikost kroužků. Hrozně moc věcí, které jsem v diáři chtěla mít, jsem musela oddělat, protože nešly otáčet stránky. A i po zredukování to šlo ztěžka. No a posledním, takovým málo podstatným důvodem byla barva :D. Ten černý mi přišel takový temný a nudný. Přála jsem si nějaké ty barvy. 


Kromě samotných desek přišlo spousta blbinek, na které jsem se hrozně těšila :D. Věcí, kterou jsem pořád chtěla a kterou jsem si chtěla i vyrobit, ale nakonec jsem se na to vykašlala, bylo pravítko, které je o něco vyšší, než ostatní listy, takže slouží jako záložka :3. 
Dále pak přišlo 5 oddělovačů, na které si můžete napsat, co chcete. Nejlepší ale je, že přišly samolepky, na kterých jsou měsíce, dny, různé I like, Notes, Weekly apod., které si na oddělovače můžete nalepit a zase jednoduše odlepit, protože oddělovače nejsou z normálního papíru, ale je takový lesklý. 
Součástí balení byly samozřejmě papíry. Já je budu používat jen jako poznámkové, protože plánovací listy mám z Lidlu. 
Potěšila mě průhledná kapsička, kterou používám na samolepky. Taky se mi hodila průhledná "folie", na kterou jsem si nalepila lepíky :D. Poslední věcí, kterou jsem ani nečekala, asi nějaký bonus, byly lepítka, které vypadají jako panda :3. Nemilujte to.


Takhle vypadají desky zevnitř. Je tam jedna velká kapsa, ve které mám index a 3 malé na různé sponky, lepíky, cokoliv. Vzadu se nachází ještě jedna velká kapsa, ve které ale já nic nemám.
Má klasicky 6 kroužků :). 


Výšku a šířku má skoro stejnou, jako ten z Lidlu. Ano, je o něco větší, ale není to o moc. A sedí do něj normální 17*9,5 cm náplně :).


Rozdíl mezi Dokibookem a diářem z Lidlu je ve v tloušťce (vážně, tloušťce? :D no jak to chcete nazvat ale). Je o poznání objemnější, což mi ale nijak nevadí. Způsobeno je to většími kroužky.


Zde ten rozdíl v kroužcích můžete vidět. A rozdíl je to opravdu velký. V Dokibooku mám trilion věcí a stále jde dobře otáčet a když kroužky otevřu, nevypadávají listy přeplněním ven. Tohle je na něm asi ta úplně nelepší věc. Ono se to nezdá, ale když mám každou stránku vyzdobenou washi páskami a různými samolepkami, tak se ty listy najednou jakoby zdvojnásobí. 

Jediná věc, kterou bych ještě vylepšila, jsou kroužky. Když jsou na diáři zlaté puntíky, dala bych tu kroužkovou vazbu celou zlatou. Ale to už je maličkost :).

Pokud nad Dokibookem uvažujete, určitě si ho kupte. Nemyslím si, že je to až tak závratná částka, jako třeba u kikki.K nebo Filoaxu, takže kdyby Vám nevyhovoval, nemusíte litovat tolika peněz. A i tak, kdykoliv ho můžete poslat dál :) (podívejte se na stránku Planners lovers na FB, úžasná inspirace, různé věci na vytisknutí včetně náplní a tak).




2 komentáře:

  1. Diáře jsou super, bez nich bych si do školy nic nepamatoval asi. Jako myslím úkoly a tak. :D
    Já mám na rok 2016 takový kjut žlutý diář s Mickey Mousem :3
    Ale Dokibook vypadá teda luxusně! :o a designově!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna farba. Takúto farbu aj ja milujem :) Tiež som si obĺúbila diáre, kde si píšem naozaj všetko. Dokonca aj svoj jedálniček.
    Tento rok mám až dva. Jeden taký červený (farba sa mi nepáči, ale čo už, hlavný je obsah) a potom taký s relaxačnými maľovankami. Takže dva v jednom :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)