středa 11. března 2015

ROZMLOUVÁNÍ SE SVĚDOMÍM

weheartit.com

Ještě tě to nepřešlo?
Ne
To proto, že jste se potkali na nádraží?
Jop
A takys ho měla ve snu...
Stejně jako další 3...
Zase přemýšlíš nad nějakou kravinou?
Možná... nevím



On tě miluje, víš o tom? 
Já jeho taky...
Kolik holek by chtělo takovýho kluka, jakýho máš?
Nevim
Nemůžeš mu ublížit podruhý!
Já vím, však jsem nic neudělala
Ale chceš s ním jít ven a udělat, co ti řekl
No a?
Víš, že když bude chtít, neskončí to u vykousnutí
Jo
A přesto s ním jdeš ven
Půjdeme do kavárny, jako vždy -_-
Myslíš tam nahoru, kam nikdo nechodí a ani tam nemají kamery?
Jo, vím, že tam budeme kamarádi
Asi tak, jak jsi to věděla o prázdninách, že víte oba, co chcete?
Ne -_- To bylo jiný
V čem?
Byli jsme sami... a byla to sranda, sám to říkal
Pro tebe to nebyla jen sranda. Bylo to jako z filmu, nebo už jsi zapomněla?
Nezapomněla, bylo to úžasný. Ale nic víc nebude...
Jasně
Fajn
Oukej
Je to na nic v poslední době
V čem?
Nemáme společnou jedinou věc...
4 roky ti to nevadilo
Vadilo
A to si vzpomeneš až teď?
Ne, vím to od začátku, jen mě to teď štve víc a víc
A co máš společný s ním?
Nevím
Vůbec nemáš ty záliby, který on, víš, jakej je
Já vím, hroznej, strašnej a děsnej
Tak proč ho chceš?
Protože chci zkusit něco jinýho
Zraníš ho, už podruhý
Proč to neudělá taky?
Protože on tě zranit nechce
Ale mě by to nevadilo
Vážně?!
Tak asi trochu jo...
Chceš jen polehčující okolnost, proč to moct udělat!
Ne! Jen to chci zkusit. Jednou.

tumblr.com

1 komentář:

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)