úterý 17. listopadu 2015

RECENZE VÝROBKŮ Z ALIEXPRESSU A EBAY

weheartit.com

To jsem takhle v létě na brigádě potkala kamarádku ze střední. Měla úžasný náhrdelník, božskou plastovou lahev s nápisem My Bottle, o které jsem nikdy dřív neslyšela a mnoho dalších věcí. No a za směnu jsme toho stihly probrat samozřejmě neskutečně mnoho. A dostalo se i na eBay s Aliexpressem, odkud si stále něco objednává. Já, jakožto člověk nedůvěřivý a trochu skrblík, jsem ji teda pověřila, jestli by mi taky něco neobjednala, protože nemám PayPal.
A tím to začalo :D.

První věci z eBay jsem si teda neobjednávala sama, ale kamarádka. A jak vypadala objednávka?

objednáno zde

objednáno zde
Washi pásky
V českých eshopech se tyto pásky pohybují od 50 Kč výše, plus poštovné. Na eBay nebo Ali je seženete i za 10 Kč. Kamenem úrazu je, že jsou pásky často menší, než jaké seženete například v kamenných prodejnách. Takže je důležité, hlídat si délku a šířku. Pro srovnání přidávám, jak vypadají podle pásky s Tchiba.


Jinak jsou ale naprosto totožné s těmi za 70 Kč. Ono taky, co byste od washi pásky chtěli víc, než aby lepila, žejo. Celkově jsem s nimi moc spokojená, ale další už objednávat neplánuji, protože jich mám až moc a nesnáším to čekání na ně, takže si je raději koupím v Tchibu, Lidlu nebo v Kik (kde vyjde většinou jedna páska na max. 30 Kč, většinou ani to ne).

Hodnocení


prodejce už láhev neprodává, můžete se podívat tady na další
My bottle
Vzhledem k tomu, že miluju vodu s citronem a mátou, zalíbila se mi tato plastová lahev, která má navíc takové plastové "sítko", které kousky ovoce (či toho, co si do lahve dáte) udrží v ní a nevypijete je.
Nemůžu říct, že by to byla nějaká úžasná kvalita (co taky čekat za nějakých 60 Kč, žejo). Byly na ní, když přišla, 2 malé škrábance, které ale na funkci nemají vliv, žejo. Kamarádka mi poradila, ať si nápis přetřu bezbarvým lakem, že se jinak při mytí sloupne. Takže nemůžu posoudit jeho odolnost, protože jsem ho přelakovala ihned.
Zklamalo mě těsnění. Protože když se mi v kabelce omylem převrátila, dokonce i když se naklonila, tak se pití vylívalo. Tudíž jsem ji musela pořád nosit v ruce jako idiot, popřípadě ji velice dobře zaskládat věcmi, aby se nenaklonila.

Hodnocení


prodejce předmět už nemá, ty stejné jsou např. zde
Štětce
Když jsem si štětce kupovala, měla jsem jeden makeup, jeden pudr, neměla jsem žádnou tvářenku, ani použitelné stíny na oči. Teď se moje "sbírka" rozrostla a asi je to hlavně kvůli těm štětcům :D. Některé mi vyhovují, jiné mi přijdou, jakoby je vyráběl úplně někdo jiný.
Je jich celkem 10, přičemž 5 je na nanášení produktů na pleť. Každý velký štětec má svoji "zmenšeninu", která je na nanášení očních stínů atd. (prostě na co komu vyhovují).
Víc jsem si oblíbila ty velké štětce. Jeden mám na makeup, jeden na tvářenku, další na bronzer a doma jeden používám na pudr (na bytě v Olomouci mám z Primarku, který je bezkonkurenční :D). Jednomu ze štětců strašně padají chlupy, takže ten jsem vyřadila. Jinak jsou krásně heboučké a sem tam vypadne chlup, ale není to nic strašného.
S těmi malými pořád tak nějak nevím, co si počít. Na nanášení stínů mi přijdou takové velké, že je mám potom všude, na blendění už mám štětec od Essence, takže je používám jen doma, protože tady žádné štětce na stíny nemám.

Hodnocení


objednáno zde
Samolepící papírky
Protože si velice ráda zdobím diář, zaujal mě tento set. Nachází se v něm několik různobarevných archů, které vždy obsahují 4 kolečka, 4 široké pruhy a 2 úzké pruhy. 
Jsou skvělé, protože těch barev a vzorů je opravdu široká škála a ráda je kombinuju s různými washi páskami :)

Hodnocení


Mé zkušenosti s eBay byly tedy dobré, možná až na tu láhev. Někdy v průběhu prázdnin jsem dostala nový mobil a hledala jsem na něj nějaký kryt. Koupila jsem si 2 v prodejně, protože se mi nechtělo čekat měsíc, než mi přijdou z eBay/Ali. Když jsem tedy měla jistotu, že je mobil "v bezpečí", otevřela jsem si Aliexpress a hledala nějaké další obaly. 
Nakonec samozřejmě nezůstalo jen u obalů. Objednávala jsem si náhrdelníky, samolepky a různé "nezbytnosti". 

objednáno zde
Kryt s žirafami
Přišel mi teprve nedávno a čekala jsem na něj snad nejdéle ze všech věcí, které jsem si objednala (ne, že by přesáhla doba dodání nějak tu jejich uvedenou, mohl to být možná ten měsíc, ale prostě jsem zvyklá, že jsou objednané věci za 2 nebo 3 týdny doma).
Obal je to jako každý jiný, na telefon pasuje pěkně. Není nic, co bych mu mohla vytknout.

Hodnocení


objednáno zde
Kryt s mimoňem
Na obrázku vypadal ten obal hezčí, ale i tak není špatný a slouží stejně, jako každý jiný obal :). 

Hodnocení


objednáno zde
Kryt s nápisem
Nejoblíbenější :3. Na mobilu vypadá myslím ze všech nejlíp, protože mám černý mobil, takže to tak nebije do očí, že je tam něco jiného (můj pocit). Přijde mi ze všech nejhezčí díky tomu, že i po stranách je černý, kdežto všechny ostatní mají ty boky průhledné.

Hodnocení


objednáno zde
Kytičkovaný kryt
To se jednou projevila moje velice hluboko ukrytá romantická duše. Jako všechny objednané kryty, i tento je dobrý. Jediné, co mi vadí je, že ten potisk "prosvítá", takže to není tak pěkné bílé, jak se to tváří, ale tmavší. Na bílém mobilu by to vypadalo asi líp.

Hodnocení


objednáno zde
Malé washi pásky
Hodně lidí si stěžovalo, že jsou malé a díky tomu jsou s nimi nespokojení. Výrobce ale rozměry uvádí, takže nevím, co čekali. Já jsem je kvůli jejich velikosti objednávala cíleně, když si zdobím mezeru mezi dny v diáři, tak tahle úzká páska je k tomu jako dělaná :).


Výše můžete vidět, jak vypadá ve srovnání s páskou z Tchibo (ne, nedělám jim reklamu, jen jsou poslední, které jsem si koupila a tak je mám v květináči, kde je skladuji, nahoře). 
Jedinou "vadou", kterou na nich vidím, jsou trochu neodpovídající barvy (na obrázku vypadají světlejší).

Hodnocení


objednáno zde
6 archů samolepek
Už mám jedny podobné doma, které jsem si objednávala ze svetpasek.cz, kde ale vyšly o něco dráž, žejo. Kvalita je však úplně stejná. 

Hodnocení


objednáno zde
Samolepky se smajlíky
Poslední věc na zkrášlení diáře a bohužel, za mě zklamání. Samolepky jsou na můj vkus strašně velké a posílají náhodně vybrané motivy, takže mi došly nějaké vlajky a zkratky, plus jídlo a blbosti. Já vím, mohla jsem jim napsat zprávu, jaký typ chci, ale jak jim to mám vysvětlit, když tam mají x typů? 

Hodnocení


objednáno zde
Gumovací pero
Napodobenina Pilot pera. Na jedné straně se nachází guma a na druhé taková ta guma, kterou se dá ovládat mobil (i když prst je prst).
Přijde mi, že gumuje lépe, než Pilot pero, které mám doma (to mi tam nechávalo šedé šmouhy). Co mě trochu zklamalo, je výdrž náplně. Protože ani ne po měsíci psaní už vynechává.

Hodnocení


objednáno zde
Pouzdro
Moc pěkné pouzdro. Vevnitř je takové červeno/růžové s bílými puntíky. Pro představu jsem vedle dala propisku, protože jsem zvyklá na o něco větší pouzdra. Jinak, mám v něm nůžky, asi 3 propisky, 2 tužky, několik zvýrazňovačů a gumu a rozhodně by se do něj ještě něco vlezlo.

Hodnocení


objednáno zde
Odstraňovač černých teček
Ne. Fakt. Ani si nemyslím, že je to chyba toho, že je z Aliexpressu. I kdybych si ho koupila v drogerce (kde jsem později zjistila, že ho prodávají taky :D), tak mi poté bude umírat nos. Neskutečná bolest, poté mám ještě navíc snad hodinu všude vytlačené kruhy, protože to nejde tak dobře, jako nehty a musím tlačit, jako bych chtěla zamáčknout nos do obličeje.

Hodnotit musím 0 :D
(pokud s touhle ďáblovou hračkou máte někdo zkušenosti, napište, jestli vás to taky tak bolí)



objednáno zde
Penězenka
Eh, jak začít? Nejdřív vyzdvihnu pozitiva, kterých je víc. Peněženka je moc pěkná a dobře řešená. Hledala jsem nějakou, která by měla hodně kapsiček na karty, protože se stávám průběžně členem všude (:D). Musela mít zapínací kapsičku na mince a taky velkou přihrádku na bankovky. Tahle peněženka všechno splňovala.


Protože mám všechno černé, řekla jsem si, že už jí bylo dost a hledala jsem něco světlého. Ano, v popisku bylo napsáno něco o light pink, nebo tak něco, ale na fotkách se tvářila béžově. Takže jsem myslela, že je béžová. Není. Je světle růžová, jak říkal popisek (kterému jsem moc nevěnovala pozornost :D). Takže je to moje chyba, uznávám. Ale i tak - přidávají fotografie, které neodpovídají skutečnosti! :D

Hodnocení


objednáno zde
Obraceč času
Ano, miluju Harryho Pottera. Takže jsem ten obraceč prostě musela mít. Barví krk na zeleno. Ale mně to dělá úplně všechno, kromě stříbra nebo zlata/bílého zlata. Myslím, že ne každému by řetízek černal. Taky jsem čekala ten řetízek o něco delší (ve filmu si ho dala okolo krku Hermiona s Harrym! :D), nakonec je ale taková délka dobrá a vyhovuje mi :).

Hodnocení


objednáno zde
Zlatý náhrdelník s bílými kamínky
Když jsem si ho kupovala, říkala jsem si, že třeba na ples to bude dobrý. A stal se mým nejoblíbenějším. Jako všechny, i tento černá a barví tak krk (prostě jsem vadná :D). Kamínky jsou pěkné, dorazil v pořádku a je úžasný.

Hodnocení


objednáno zde
Zlatý náhrdelník s barevnými kamínky
Přišel mi teprve nedávno, takže jsem neměla moc času na jeho nošení. Jak jinak, zase jsem měla krk zabarvený (:D ne, už si z toho nic nedělám :D stejně nosím vlasy rozpuštěné, takže to nejde vidět). Kamínky mi přijdou v některých místech nalepené tak "jakože" a očekávám, kdy vypadnou. Zatím se tak teda nestalo :).

Hodnocení


objednáno zde
Barevné náhrdelníky
U hodně blogerek jsem o těchto náhrdelnících slyšela, takže jsem neodolala. A myslím, že jsem udělala dobře. Mám černý, tmavě modrý, mint a bílý. Doprava byla bleskurychlá, navíc je řetízek tmavý, takže barvu nemění (na fotce to teda nevypadá, ale opravdu je ten řetízek tmavě šedý).

Hodnocení



Tak to by bylo všechno. Když se na to tak dívám, tak už jsem nákupy na Ali a eBay utratila docela dost. Protože to sice stojí dolar nebo euro, ale nakoupím si toho milion.

Co vy a nákupy na eBay nebo Aliexpressu?


3 komentáře:

  1. Wow ty lepítka a pásky jsou úplně úžasný, takový bych určitě taky využila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ty tenoučký pásky taky, a že jsou úzký je pro mě výhodou, těch širokých mám stejně dost, akorát mi přijde, že málo lepí, když jsem s nimi lepila dárky, tak se mi po krajích odlepovaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně drží dobře teda :) Koupila jsem si podobné v Kauflandu, tak ty teda nelepí vůbec :/

      Vymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)