neděle 8. listopadu 2015

VĚCI, KTERÉ MĚ ŠTVOU #3

we♥it.com

Já vím, já vím. Zase na to kašlu. Ale prostě vysoká no. Není čas :D

Za tu dobu, co jsem nic nepřidala, se objevilo několik věcí, na které jsem při předchozích článcích zapomněla. Takže jsou tu teď :) Doufám, že nejsem jediná, kterou tohle štve, nebo to prostě nechápe.



we♥it.com

1. Češtinové
Miluju češtinu a nesnáším, když někdo mluví jako tatar. A vždycky mi trnou vlasy hrůzou, když si pustím na youtube video nějaké fashion/beauty/jakékoliv blogerky, popřípadě nějakého youtubera a oni řeknou, že mají x tisíc ODBĚRATEL. Jakože what?! Tak snad je ten odběratel, bez toho odběratele, s tím odběratelem.... a mám x tisíc ODBĚRATELŮ -_- Bože. Vždycky si říkám, kde to ti lidi vzali?! Takže, prosím: Dosáhli jste hranice x odběratelŮ, máte x odběratelŮ, a tak dále -_-.

tumblr.com

2. Zamilované páry a komentáře u jejich fotek
Rozhodla jsem se tyhle 2 věci spojit. Protože každý den na Facebooku nebo Instagramu narážím na různé fotky "zamilovaných" lidí. A u toho na desítky komentářů, které znějí nějak takto: "Sluší vám to spolu", "jste spolu nádherní". 
Mám otázku: jakože jak to 2 lidem spolu sluší? O_o a jaký to má vliv na jejich vztah? Prostě když se potkají 2 pěkní lidé, tak jim to bude na fotce slušet, když tam jsem někdo jako já a k tomu "úsměv" P., tak nám to prostě nesluší, i kdybychom se rozkrájeli. A jsme stále spolu. I přesto, že nám to na fotkách nesluší.
Nejvtipnější je, když takhle vidíte během jednoho roku nějakou slečnu na 4 fotkách a pokaždé s někým jiným, koho strašně moc a navždycky miluje. Jako u toho prvního kluka jsem jí to možná ještě věřila, ale když má každý 2 měsíce někoho jinýho, tak mám opravdu chuť jí napsat, ať si sakra pročte ty popisky u těch starých fotek a ať nepíše takový srance, když se stejně rozejdou za měsíc -_-.

Eh, to celkově nechápu, jak se někdo může jen tak "odmilovat"... Mně zamilovanost vydržela od 7. třídy až do těchto prázdnin (což máme nějaký 3 + 4 roky, to je 7 let...). Asi jsem v tomhle fakt divná, ale když někoho mám ráda, mám s ním společnou minulost, tak to nedokážu jen tak hodit za hlavu a najít si někoho jinýho (stejně to teda mám s kamarády, přece nemůžu jen tak zapomenout na společné zážitky a přestat si psát s nějakou kamarádkou, kterou znám 5 let jen proto, že jsme každá na jiné škole).

Radši nic :D Odbočuju. Prostě nesnáším lidi, kteří střídají své partnery a pak přidávají fotky, jak moc se milují, když se znají měsíc -_- (asi jsem totálně divná, vím to :D).

we♥it.com

3. Apple, jablíčkáři, dementi na insta
A tím nemyslím, že nesnáším iPhony. Ne, strašně se mi líbí produkty od Applu svým designem :3. Ale jsou důležitější věci, než mít mobil za 20 000, dokud nebudu měsíčně vydělávat tak 50 000, tak si něco takovýho fakt nepořídím. 
Nicméně. Otravují mě věčné "války" mezi "jablíčkáři" a lidmi s jiným operačním systémem. Když na to někdo má a líbí se mu to, proč by si to nemohl koupit. Že existují daleko levnější a lepší mobily/notebooky/tablety/počítače? Ano, určitě existují. Jo, platí se pouze za tu značku. Ale takhle je to se všemi značkami. A když oni ví, že můžou takovou cenu dát a lidi jim to koupí, tak proč by na tom nevydělali? Stejně jako s kabelkami třeba od LV. Můžu jít do H&M, koupit si tam kabelku za 1000 a vydrží mi stejně dlouho, jako nějaké jiné slečně, která za ni dala x krát víc. Ale je to snad každého volba, ne? 
Jinak mě ale dokážou neskutečně naštvat komentáře "závidíš" atd. Eh. Mohla bych si koupit jak iPhone, tak MacBook a pořád by mi peníze ještě zbyly. Ale šetřím si na důležitější věci. Pro někoho je důležitý, mít rychlý, lehký notebook, což MacBook splňuje. Tak si ho koupí. Ale proč bych sakra měla závidět? Závidím lidem, kteří mají vůli jít cvičit a nebojí se, že nebudou mít prsa. Jo, těm závidím :D Taky těm, kteří cvičí, jsou hubení a mají prsa. 

Co upřímně nechápu, je takové vyzdvihování toho iPhonu (a všeho od Applu). Když si projíždím profily na instagramu, tak tam v tom popisu kromě nějakého věku atd. naleznu i "iPhone 5S/5/6/...". Proč? Stejně je tam milion fotek, kde je ten mobil v zrcadle vidět -_-. A nemyslím si, že iPhony mají tak kvalitní foťáky, že se vyrovnají zrcadlovkám, abych se v komentáři ptala, čím je fotka focena (lidi, co fotí si většinou do toho popisu dávají název foťáku + objektivu atd., aby se lidi pořád neptali :D jako kdyby ten foťák zaručoval, že bude ta fotka pěkná...no nic, to už jsme zase jinde). 

Sleduju hodně youtuberek a jednu dobu bylo strašně populární video "What is in my phone". Samozřejmě, že polovina tam má před Phone to tolik důležité i. V tom videu jde snad o to, ukázat lidem aplikace, které v tom telefonu mám a říct, proč jsou dobré, ne? A zrovna u tohoto je podle mě jedno, jestli je to iPhone, Samsung nebo Nokia.

Další věcí (sakra, jsem se nějak rozepsala) je taková perlička (opět z Instagramu). Jedna slečna (youtuberka) přidávala fotku nového iPhonu (jen tak btw, fotku krabičky). Kromě komentářů o tom, jak je ten mobil krásný (když ani nevěděli, jak vypadá) a několika nadávek o tom, jak je rozmazlená, se tam objevily věci jako "gratuluji" nebo "přeju ti to". Jsem nevěděla, že iPhone se dnes bere jako díte, fakt že ne... Nad tímhle jsem opravdu kroutila hlavou a měla jsem chuť ty lidi poslat na psychiatrii (pak jsem se podívala na profily a zjistila jsem, že jsou to jedenáctileté děti, jejichž životním snem je právě nějaký ten iPhone mít). Nicméně tlak mi to teda zvedlo solidně, protože gratulovat k novému mobilu? Gratulovala bych možná k novému autu, které stojí milion a budu ho mít 20 let a více, přičemž si na něj člověk x let šetřil a dřel na něj. Ne k mobilu, který ještě daná slečna za rok vymění (k čemuž se chystám vyjádřit níže :D).

we♥it.com

4. Střídání mobilů
Ne. To fakt nechápu. Vím, že každý máme "něco". Někdo si nakupuje oblečení, někdo kosmetiku, někdo knihy, no a někdo rád střídá mobily. Nejsem si jistá, co vyjde dráž teda :D. Ale proč po roce měnit telefon?
Asi jsem zase divná (jste si doufám už zvykli :D). První mobil jsem dostala ve 4. třídě? (možná). A měla jsem ho na buzení, psaní sms a volání (stejně jsem ho ale měla pořád někde daný, takže se mi nikdo nedovolal - což teda platí i dnes :D). V 9. třídě jsem dostala dotykový Samsung,  který to se mnou táhl celou střední, kde jsem samozřejmě byla za idiota, protože můj miláček neměl ani wifi (:D). Teď jsem si teda koupila konečně "chytrý" telefon a předpokládám, že další si koupím až po vysoké :D. Neberu mobil jako módní doplněk. Prostě je to mobil. Když jsem si ho vybírala, tak jsem měla jen pár požadavků: aby měl wifi, přední foťák, budík, mohla jsem psát zprávy a volat (já vím, to je na všech mobilech :D). Proto mám taky mobil za 4 000 Kč, ne za 20 :D Protože když jsem doma, tak leží někde na posteli, jelikož jsem na počítači a mobil používám jen ráno nebo večer, kdy jsem líná zapínat počítač, nebo už je naopak vypnutý.
Takže. Proč sakra potřebujete každých x měsíců nový telefon? :D Ještě v nějakých 15 letech, kdy je to fakt k prdu :D. 

Ještě miluju, když vidím ty lidi, kteří teda konečně vyškemrali nějaký ten mobil za 10 tisíc a víc, jak pak přidávají fotku, kde je rozbitý displej. Jakože vážně? Když už mám tak drahou srandu, tak ho nosím v bublinkové fólii, ne? (ne, sranda). Nicméně nevím, co s tím mobilem ti lidi dělají, že se jim za 3 měsíce rozbije sklo. Ještě když jsou teď všelijaká ochranná skla (které mám taky, protože jsem prostě nešikovná a vše mi padá), která se v případě pádu rozbijí a tomu normálnímu sklu se nestane nic (teda nemělo by, žejo).
Jinak, tímto bych se lehce vrátila k iPhonům, protože u nich mi to přijde takové nejrapidnější - čekání na další typ. Like really?! Často čtu různé inzeráty, kde lidi prodávají iPhone s nějakou 1 a půl roční zárukou a jako důvod napíšou, že si koupili nový "model". Ehm... za 1. vracíme se k mému názoru na střídaní telefonů :D. Za 2. proč si sakra kurva do hajzlu nepočkají půl roku, než jim ta jejich úžasná 6S vyjde? Klidně to může být i Samsung Galaxy 6 (či jak se jmenuje :D), nějaký Sony Xperia a já nevím co, kdy vyvíjí každý rok nová čísla a písmena (nechci to vztahovat jen na Apple, ale fakt to vídám nejčastěji). Já vím, jsou to jejich peníze a každej si může dělat, co chce. 

Jen mi prostě přijde, že dřív bylo smyslem života si najít práci, mít domov a rodinu. Teď je smyslem kariéra a předhánění se v tom, kdo má lepší mobil/notebook/auto atd. A nějaká láska, jako by vymizela (to říká ta pravá, která nemá ráda děti a děsí se toho, že by měla někdy mít rodinu, já vím :D). 



Myslím, že tady toho filosofování už stačilo. Vzhledem k tomu, že jedou za 2 týdny jezdím domů už ve středu, tak možná očekávejte zvýšenou aktivitu :D. A taky článek o kolejích x bytě. Uvidím, kdy ho nějak sesmolím :).
A po zkouškovým (takže po novým roku, někdy v únoru :D) se pokusím sepsat postřehy z vysoké a nějaké to srovnání střední x vysoká (však to znáte, to strašení, jak na vysoké to bude hrozný a těžký, tak počkám a jestli udělám zkoušky - budete mi muset pak držet palce, protože jak neudělám víc než jeden předmět, tak vlastně už nejdu do druháku - protože prostě matika a algebra no :D 18 kreditů je dost :D).


2 komentáře:

  1. Ahoj, líbí se mi, jak jsi to všechno sepsala a vlastně s tebou souhlasím, protože takhle to v dnešní době vážně chodí. V první řadě ti snad jen chci říct, že jako vysokoškolačka ti naprosto rozumím, co se zkoušek a kreditů týče. :D Ale zpět k článku, nesnáším, když někdo przní češtinu. Fakt se snažím sama psát tak, jak mám a bez chyb, i když mi samozřejmě taky uklouzne, ale když někdo mluví nebo píše děsně, fakt mě to vytáčí a mám tendenci lidi trošku opravovat. :D Nejhorší je, že většino ty strašně zamilované fotky a komentáře tipu: "Milášku, broučínku, pusinko, děsně ti to sluší. xO Strašně mocinky tě miluju!!!" jsou od dětí, co podle mě ještě nemůžou ani vědět, co láska je, proto mají každé dva měsíce jiný objev. :D Já to naštěstí moc nevídám, většinou mám na fb lidi svého věku, aspoň většinou dost rozumné... :D K Applu bych se vyjádřila asi jen tak, že se mi ten mobil vzhledově líbí, nicméně mít bych ho asi nechtěla. Je to vážně přemrštěná cena za kvalitu, kterou mohu získat i od jiného telefonu. Například mně se hrozně líbí Huawei P7 nebo tak, teď už je určitě i modernější verze, ale vzhledem mi Iphone hodně připomíná a je za míň než polovinu. Stejně to mám i s tričky a různými dalšími věcmi, nepotřebuju kabelku, na které bude značka, prostě mi tak nějak spíš záleží na tom, jak vypadá, aby se mně samotné líbila. :) A ty výměny telefonů jsou kapitola sama pro sebe, já jsem svůj první mobil dostala sice v první třídě, ale protože jsem dojížděla autobusem do školy a musela jsem se hlásit, aby se rodiče nebáli. Tehdy to byl mini Samsung, na který dodnes s láskou vzpomínám. A i když jsem od té doby vyzkoušela dost telefonů, některé jsem si z brigády koupila sama, dokud se prostě stávající úplně nerozbil, nový jsem nedostala. Dnešní děti jsou v tomhle jiné, neumí šetřit a většina z nich si ani neváží peněz, protože je k tomu nikdo nevede. Znají jen konzumní způsob života a to je trošku smutné. Ještě jednou chválím, hezky a pravdivě sepsané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vyčerpávající komentář a pochvalu :) Moc si toho cením :).

      Jsem ráda, že nejsem jediná, která se nad tím vším pozastavuje :D :). Protože občas mi přijde, že nikdo jiný není takový "češtinářský nacista", jako já. Ale ono je to fakt těžký, neopravit někoho, kdo píše (nebo mluví) úplně tatrsky -_- :D.

      Začínám být jako nějaká důchodkyně, ale fakt mi přijde, že jsme si věcí víc vážili (a to ne, že bych jich měla nějak málo, nebo mi byly odpírány). Ale oba moje staré mobily ještě stále fungují (ten první donedávna využíval taťka :D). Tak já nevím, co je vlastně špatně... Asi jsme jsou jen stále horší a mírnější rodiče... Kdo ví...

      Vymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)