úterý 1. dubna 2014

TAG - LIEBSTER BLOG AWARD


Mucheche. Já vím, že jsem psala, že se mi nechce a nic psát nebudu. Ono pravdou je, že se mi nechce :D. ALE Teress mě "nominovala", abych odpověděla na její otázky v rámci TAGu Liebster Blog Award. Tento TAG koluje po blogové sféře už nějaký ten pátek. Já jsem byla vždycky líná se ho účastnit (i když někdo uvedl, ať si pokračuje kdo chce a nikoho nenominoval :D), ale teď, když jsem byla vybraná, tak se do toho tedy pustím. 

1. Dáš peníze raději za kosmetiku nebo za oblečení?
Já asi za oblečení. Na kosmetiku moc nejsem (stačí mi meke-up, linky na oči, pudr a tužka na obočí). I když pokud vidím něco ve slevě (laky, rtěnky, tělová mléka apod.), tak to koupím, aniž bych to potřebovala (stejně tak je to i s oblečením :D). A u oblečení mi to není tak líto, protože to vím, že využiju víc, než nějakou kravinu z řady kosmetiky :D.

2. Co v poslední době sleduješ za seriál?
Zamilovala jsem si American Horror Story :). Taky se ráda kouknu na Dextera. Pořád se taky vracím ke Queer as Folk, na který nemůžu zapomenout ;). A pokud mám zapnutou televizi, tak Krok za krokem, Teorie velkého třesku, Simpsonovi, Jmenuju se Earl nebo Jak jsem poznal vaši matku. 

3. Jaký by si doporučila film?
Pokud si chcete jen tak oddychnout, tak určitě film Podfukáři. Na zasmání se mi osvědčila komedie Téměř smrtonosná past. Z animáků jsou nejlepší Na vlásku nebo třeba Příšerky s. r. o. No a nějaká ta krev se najde v Saw.

4. Najíš se raději v restauraci nebo doma?
Doma, jednoznačně. Nemám ráda, když se někdo dívá na to, jak jím. Navíc si většinou jídlo beru do postele, nebo do obýváku, kde si lehnu a kašlu na vše :D.

5. Maso nebo zelenina?
Asi zelenina. Maso mám ráda, ale zelenina je lepší, hlavně v létě, to bych nejraději nejedla nic jinýho, než papriky, rajčata, okurky a melouny.





6. Jaký blog nejčastěji čteš?
To nevím. Nejčastěji mám otevřený nějaký se slash povídkami :D. Takže třeba www.dhslash.blog.cz, www.anime-a-povidky.blog.cz, www.kayleigh.blog.cz apod. :)

Z těch "normálních" jsou to asi blogy jako www.petralovelyhair.com, www.hannybrokolice.cz nebo www.plum-foolery.blogspot.cz.

7. Je lepší město nebo vesnice?
Jak v čem. Od malička bydlím na vesnici a neměnila bych. Ta krajina, klid a čisto je k nezaplacení. Ale tak uznejme, že ve městě je to jednodušší. Takže asi jak v čem. Ale raději budu dojíždět a žít na vesnici, než žít v tom shonu ve městě.


8. Co si myslíš o produktech Apple? (Popřípadě vlastníš nějaký?)
Nevlastním žádný z iProduktů :D.A názor? Já nevím, mně to přijde zbytečné, dávat takové peníze za něco takového. Hodně lidí říká, že se platí jen za značku (což je pravda, ale uznejme, že i u oblečení platíte za značku, u jídla,...), já si myslím, že něco navíc, za co zaplatíte tam je. 

IPhone mi přijde jako krabička, který umí přehrávat písničky, můžete psát zprávy a volat, ale jinak je to vše jen o aplikacích, které jsou stažené. Stejně jako iPad. Nad nějakým tím MacBookem (jak se to píše? :D) bych už možná přemýšlela, ale raději stolní PC, než notebook.


9. Jaký je Tvůj názor na TAGOVÉ články?
Já mám TAGy ráda. Ráda si takové články čtu, protože se o autorovi vždycky něco dozvím. Stejně tak je i ráda píšu, je to způsob, jak dát o sobě vědět a nezabere to moc času a přemýšlení :D.

10. Jaká je Tvoje nejoblíbenější činnost?
Sex :D. Ne, já miluju chození ven do přírody. Taky mě baví číst a nebo si jen tak sednout k youtube a sledovat vlogery ;). 

A koho nominuju já? Asi nikoho, pokud chcete, tak odpovězte na otázky níže ;).

1. Tvůj nejhorší zlozvyk?
2. Nejoblíbenější filmová/knižní postava? Proč?
3. Bez jakého kosmetického produktu se neobejdeš?
4. Jaká barvy máš nejraději?
5. Proč sis založil/a blog?
6. Nejpoužívanější hláška?
7. Věc, která tě na ostatních štve?
8. Co bys na sobě změnil/a?
9. Píseň, která vystihuje tvoji náladu?
10. Kdybys musel/a hned teď odjet do jiné země na neurčitou dobu (sama), jakou jednu věc by sis vzal/a s sebou?


Your Al.

1 komentář:

  1. Bezva odpovědi, pobavila jsem se. Jinak na American horror story bych se chtěla taky dívat, ale pořád se bojím, že to bude moc strašidelný..takže jsem ještě nesebrala odvahu. Dexter je super, už jsem viděla všechny série a mrzí mě, že to tak blbě skončilo, doufám, že dotočí ještě další díly:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)