neděle 19. října 2014

KDYŽ JE NĚKDO IDIOT

http://weheartit.com/

Vážně už mě to všechno štve. Kromě toho, že mám pracovat na maturitní práci (kde mám 8 stran z požadovaných 20), číst Hlavu XXII. (jedna z neotravnějších knih, jaké jsem kdy četla -_-), průběžně se učit do posrané literatury (stejně mi to bude úplně k hovnu btw -_-) a já nevím co ještě. 
Učitel zkouší z literatury, já mám asi 4 známky, z toho jedno zkoušení. Hádejte koho vyvolá? Samozřejmě že mě -_-. "Ty tu nemáš vypsané obsahy děl" - A proč bych si je kurva psala, když se je stejně nebudu učit?! Jak já to nesnáším, fakt.
Mám hrozně ráda češtinu. Ale ne debilní literaturu, kde se to všechno musím naučit a stejně to zapomenu. Mě se líbí mluvnice, nějaká ta pravidla pravopisu atd....
Radši už se nebudu vyjadřovat k tomu, fakt že ne...


Jen já dokážu při tělocviku chytat míč a u toho si podvrtnout kotník :D. V ten moment jsem málem umřela bolestí, ale tak nějak jsem to odehrála (a nakonec jsme vyhráli :D :3). Ve škole to bylo fajn. Až poslední hodinu jsem cítila, jak mi ta noha otéká a radši jsem se rozhodla, že se stavím v nemocnici na chirurgii. 
Poslali mě na rentgen a dozvěděla jsem se, že to tedy mám podvrtnuté. Dostala jsem ortézu a pokyn ledovat a natírat různými mastmi (Ibalgin atd.). Tam jsem byla celkově asi hodinu (což je opravdu chvilička, většinou se pouze na chirurgii čeká 3 hodiny). 
Doma jsem myslela, že umřu, když jsem sundala ortézu, natřela to a chtěla někam jít. Další den (tj. čtvrtek) jsem ale už mohla chodit docela normálně a v pátek už úplná pohůdka. Teď ani nemám tu ortézu, pouze natírám Ibalginem.


Protože jsem chudáček invalida (jak mi každý říkal při pohledu na moji chůzi), tak jsem si koupila nové boty :D. Stály asi 500 Kč, ale jsou úplně úžasné :3. Je v nich ale hrozné teplo (mají vevnitř kožíšek), tak je nechám až bude trochu větší zima.


Taky už mi došly šaty na stužkovák. Jsou naprosto boží. Stály mě 1 100 Kč i s poštovným. Jsou to jedny z mála šatů, ve kterých nevypadám jako těhotná hrošice (teda, na fotce vpravo vypadám jako hročice po porodu :D, ale ono je to asi tou fotkou, jinak v zrcadle to vypadá líp :D). Fotka vpravo je focena s bleskem, takže je celá přesvětlená, opět takhle šaty nevypadají, ta spodní látka se tak neleskne. Problém je, že jsou mi trochu větší přes prsa, tak uvidím, jestli to dám spravit do nějakého salónu, nebo to zvládne mamka doma. 

Okay, to by bylo tak nějak vše. Ráda bych přidala nějaké články, týkající se Sims 4, ale uvidím podle toho, jak bude čas...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)