neděle 27. prosince 2015

JÁ A VÁNOCE

weheartit,com
Přání šťastných a veselých Vánoc jsem propásla, tak alespoň všem přeji šťastný, úspěšný a veselý rok 2016 :)
Tohle nebude článek jenom o tom, co všechno jsem dostala na Vánoce. Spíš to bude reakce na různé názory apod., na které jsem narazila na facebooku, youtube a tak :).





Nejdřív teda začnu tím, co jsem dostala. Věc, na kterou jsem se strašně těšila a věděla jsem o ní, byl diář. Objednávala jsem ho 11.11., kdy byly slevy a bála jsem se, že mi ani do Vánoc nepřijde. Naštěstí přišel :) (zanedlouho o něm můžete očekávat článek. protože je fakt boží). 
Když jsme byli v Olomouci, P. mi koupil Dívku v pavoučí síti. Nemůžu se dočkat, až si najdu konečně čas a přečtu si ji.
Velkým překvapením pro mě byla vůně Lanvin Eclat D´Arpege. Má ji moje kamarádka a vždycky jsem jen stála vedle ní a čichala :D. Když jsem si ji rozbalila, byla jsem štěstím bez sebe, fakt že jo. A taky mi to přišlo divné, protože jsem od P. dostala voňavku Mexx (koupila jsem si ji v Tetě při 50% slevách :D). Nakonec z něj vypadlo, že na tu, kterou jsem si koupila já úplně zapomněl, až když jsem mu řekla, proč ještě není zabalená a připomněla mu ji, tak mu to došlo. To ale už měl koupenou tu fialovou krásku :D. Ale vůbec mi nevadí, že mám nakonec dvě. 
Taky mi dal kartu do Takka, abych si mohla pokoupit, co chci, protože on je ve vybírání dárků strašný (a není to proto, že by mě neznal a nevěděl, co koupit... budeme spolu 5 let a tak jsme si všechno možné a nemožné už dali :D). Já jsem ráda, protože si vyberu, co potřebuju :).

Velkým dárkem byly hrnce a nože (do výbavy :D). Asi nám mamka chtějí naznačit, ať už jdeme pryč, že už nás doma nechtějí :D. Nicméně ty nože jsou naprosto boží a nemůžu se dočkat, až jimi budu něco krájet :D.

A posledním, největším darem byl notebook. Nebylo to ani tak překvapení, protože taťka je genius a hledal to na počítači v obýváku, kde je tiskárna a když jsem si potřebovala něco vytisknout, nechal to tam otevřené. Takže jsem notebook tak nějak čekala (ale ani jsem ho moc nechtěla...nejhorší bylo, že jsem jim to nemohla rozmluvit, protože by zjistili, že o tom vím a chtěla jsem, aby si mysleli, že je to překvapení :D). Někdy začátkem prosince se nám však rozbil kotel, což sežralo pár desítek tisíc. Takže jsem se s notebookem tak nějak rozloučila. 
Bohužel přesně v té době se můj stařeček notebook rozhodl, že se bude samovolně vypínat a zasekávat. Právě v období zápočtů, kdy jsem ho nejvíc potřebovala, protože jsem potřebovala mít otevřených x oken a x dokumentů ve wordu. V té chvíli jsem litovala toho, že se ten kotel rozbil a budu se muset rozčilovat s tou mojí bramborou :D.

Nakonec mi ho ale opravdu koupili, za což jsem nesmírně vděčná, protože konečně nebudu muset sedět všude úplně vzadu, protože jinde nejsou zásuvky a stařeček vydržel nabitý asi 10 minut. A ono když sedím vzadu v učebně pro víc než 100 lidí a ta učitelka se rozhodne, že bude mluvit nejvíc potichu, tak je to pak na prd a nevím nic. Což v průběhu roku nevadí, ale když se pak dívám do věcí k zápočtové písemce a nemám tam nic, tak to je krize teprve :D.


Nicméně. Moji radost trochu zkazili lidi, od kterých jsem se dozvěděla, že Vánoce vůbec nejsou to, co bývaly a že je to o rodině, ne o dárcích. A ti, kteří dostali mobil, počítač či podobnou drahou věc, by se měli jít zahrabat a stydět se až do konce života (či něco v tom smyslu :D).

Takže moji milí. Je mi líto, že vy máte asi hodně špatné vztahy v rodině a jediný čas, kdy se sejdete a popovídáte si spolu, je o Vánocích. Proto chápu, že je to pro vás největší dar.
My se s mamkou a taťkou vídáme každý den, obědváme každý týden o víkendu všichni pospolu a občas se i koukneme společně na nějaký ten film. Máme dobrý vztah, nehádáme se (většinou :D), takže Vánoce jsou pro převážně o dárcích. Protože jako rodina jsme spolu celoročně.
Naopak, nestává se, že by někdo někomu něco dával jen tak během roku (jen na narozeniny a svátek + teda ještě Mikuláš :D). Takže Vánoce máme spojené s tím, že se něčím obdarujeme. 
U večeře je s námi strejda a po rozdání dárků ještě jdeme navštívit tetu, kde jsou sestřenky a tak, takže v ten den vidíme celou rodinu, se kterou nejsou mamka s taťkou pohádaní nějakých 30 let (:D). Se všemi, se kterými se o Vánocích vidíme, tak se bavíme přes celý rok, navštěvujeme se víckrát, než 3x do roka a nemusíme se nijak přetvařovat ("když jsou ty Vánoce").

Asi jsem divná, ale moje radost z notebooku za x tisíc se rovná radosti z diáře za 600 :D. A pro mě jsou Vánoce příležitostí, jak nějak potěšit své blízké. Vždycky se nemůžu dočkat toho, až si můj dárek rozbalí. Kupuju jak potřebné dárky, tak i různé drobnosti a kravinky. Snažím se nekupovat sady sprcháčů a tak, ale zase když vím, že to člověk bude potřebovat (jako P., který půjde po Novém roce na cvičení na 3 měsíce), tak i něco takového koupím. 

Okay. To by bylo asi vše. Co říct závěrem? Asi jen to, že tyto Vánoce byly jako všechny v mém životě úžasné, protože jsem je strávila s rodinou, pěkně v klidu doma, v teple (naštěstí :D s tím kotlem to totiž vypadalo všelijak :D), dostala jsem skvělé dárky, moji rodiče a přítel byli s dárky ode mě spokojení a doufám, že všechny následující Vánoce budou takové. 

No není to boží? :D Vánoční přání od OLLOVE

A co Ježíšek naježil vám? 

Jak vnímáte Vánoce vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)