úterý 7. října 2014

DALŠÍ PIRÁT SILNIC



weheartit.com

Kdo je úžasný a sexy, protože zvládl závěrečné zkoušky v autoškole? Ano, já. Ňach.Podpisy až na letišti prosím :3 :D.

Ani nevím, čeho jsem se bála víc, jestli testů, nebo jízd. Jsem velice ráda, že už je zrušena ta 3. část zkoušky (technická údržba, nebo tak nějak to bylo), protože to bych neměla šanci dát :D.

Nicméně testů jsem se bála fakt hodně. Když jsem si je dělala doma, měla jsem většinou body na hranici projití a ono je to těžký se nestresovat, když doma jsem tak tak prošla. Chytla jsem ale naprosto primitivní otázky, takže až na jednu chybu (otázka, kterou jsem nikdy v testu nevěděla a vlastně jsem nevěděla, co znamená jedna možnost v odpovědi) jsem to zvládla bravurně :D. Stejně jako 2 slečny, které testy dělaly se mnou. Jedna opakovala (ale autoškolu dělala u úplně někoho jiného) a druhá byla stejně jako já, poprvé.

Když jsme všechny 3 testy úspěšně zvládly, mě a Ninu (myslím :D) čekaly jízdy (ta druhá holka opakovala pouze testy). Spolu se mnou a N. dělaly jízdy ještě 2 starší dámy, které napoprvé neudělaly. Už se mě trochu opadla nervozita a tak jsem se přihlásila, že půjdu jako první (každý totiž říkal, že to ještě není vytočený z těch chyb a navíc jsem při vyjíždění z parkovacího místa nemusela couvat, protože instruktor tam nacouval, když parkoval, takže já jsem si v pohůdce vyjela po předu).
Naštěstí si instruktor s komisařem vesele vykládali a já jsem dělala, že neexistuju :D. Kromě pár drobnějších chyb jsem prý jezdila dobře.
Nejhorší bylo, když jsem jela a přede mnou byla světelná křižovatka. Já si to šnečkuju asi 40 km/h a asi 20 metrů před křižovatkou na semaforu blikla oranžová. Tak jsem začala zpomalovat. Z ničeho nic na mě komisař zařval: "Jeď!", což jsem mu bohužel nevyhověla, protože jsem už měla skoro zastavené :D. Takže skoro infarkt jsem dostala :D.
Jinak mi to chcíplo jen jednou (ano, JEN, protože u mě bylo zvykem, že mi to zdechlo tak 3x za 3/4 hodiny :D). Potom jsem prý jela trochu moc u krajnice při odbočování, ale to říkal, že je jen detail. 

Ještě dnes jsem si byla podat žádost o vydání řidičáku a cca za 2 až 3 týdny už se doufám budu prohánět po silnicích :) :D. A vlastně se i hrozně těším. 

Málem bych zapomněla. Za odměnu jsem si koupila nové rifle :D. Bohužel mám vybitý foťák a nechce se mi dávat nabíjet, takže fotografii dodám někdy později :D :). 

No, to by bylo pro dnešek asi vše. Radovala jsem se, že budu mít klid od všemožného učení, ale stejně se musím připravovat k maturitě z matematiky počítáním + pracovat na maturitní práci -_-. Ale dnes ještě ne :D Dnes mám oddechový den. 
post signature

4 komentáře:

  1. Gratulujem moc! :) Si šikovná ^^ vodičák si chcem spraviť v 17-18, ale bojím sa tej prvej jazdy. Teda toho ako prvý krát vyjdem na cestu ako šofér (ale myslím, že toho sa boja aj všetci okolo mňa). Ak prežijem to, prežijem už všetko :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji! Štěstí, že já mám na to ještě čas. :D
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k autoškole:) mě do toho každej překecává, ale mě se řidičák dělat nechce :D
    Jinak známky už řeším proto, že za měsíc je čtvrtletí a na naší škole se ve čtvrtletí dává stípko:) které by se mi dost hodilo, vzhledem k tomu, že zatím vydělává jen přítel peníze, takže každé peníze navíc beru :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také gratuluji, já když jsem dělala autoškolu, tak jsem byla vyklepaná. Ještě teď občas, když jedu po Brně, a je velkej provoz a mám samou červenou, tak jsem z toho nervózní...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)