čtvrtek 19. března 2015

JAK JE TO S TĚMI KOMENTÁŘI?

weheartit.com

Jak vlastně začít? Respektive kde... Jsem jediná, která sleduje to, jak funguje komentování článků mezi blogery (je jedno, jestli na blog.cz, bloggeru či kde)?
Jako by bylo někde nějaké nepsané pravidlo, že pokud mi někdo okomentuje článek, já musím navštívit jeho blog a vyjádřit se "na oplátku" k některému z jeho článků.

Neříkám - na blog toho, kdo mi okomentuje článek, se podívám. Jako zvědavou ženskou mě zajímá, kdo že mi to komentuje články, žejo :D. Pokud mám k některému z jeho článků co říct, tak se vyjádřím. Pokud ne, tak nekomentuju. 
Ne, vážně nemám potřebu, nechat pod některým z článků za každou cenu svůj komentář. Většinou totiž vypadá nějak jako "Pěkné", "hezké", "souhlasím s tebou" a tak dále. 

weheartit.com

Ono, že komentáře jsou docela fajn způsob, jak nalákat nějaké ty čtenáře, to víme asi všichni. Sama si občas otevřu nějaký článek s velkým počtem komentářů a projíždím blogy jejich autorů. Ne, nezanechávám za sebou komentář všude -_-. Většinou jich otevřu tak 30 a témata, ke kterým mám co říct, jsou jen na 3 stránkách. 
A nevím teda, jak ostatní, ale mě daleko víc potěší komentář, od autora, který článek opravdu četl a pochopil, co jsem vlastně chtěla zdělit, než od někoho, kdo se tam jednoslovně vyjádří a jde vidět, že to dělá jen proto, aby se zviditelnil. 

Poslední absurditou komentářů, je odpovídání na ně. Jak to většinou funguje? Blogeři odpovídají na komentáře na blozích autorů jednotlivých komentářů... Co to má za smysl? Snad když mi někdo okomentuje článek a na něco se zeptá, tak ho text zaujal a zajímá ho odpověď na jeho otázku. A protože on je ten, kdo chce odpověď, měl by přece sledovat můj blog a hlídat si, zda jsem odpověděla nebo ne. Nebo se pletu? 
Přiznám se, že jsem taky dříve neodpovídala na komentáře na mém blogu, ale zjistila jsem, že je to blbost...

Někdy mi to celé přijde na hlavu, fakt že jo :D Doufám, že nejsem jediná... 

9 komentářů:

  1. Spôsob komentovania - ja ti okomentujem blog a ty mi to vrátiš (oslobodzujem ťa od tejto povinnosti pretože momentálne žiadny funkčný blog nevlastním) - je mne známy hlavne z blog.cz. Na blogspote som sa stretla skôr s prístupom zaujal ma tvoj článok - okomentujem ho, nezaujal - máš smolu :D Ja som si vždy (no tak väčšinou) prešla blog toho čo mi okomentoval blog a ak som videla niečo, k čomu by som sa chcela vyjadriť tak som to tam aj napísala.
    Nechápem komentárom typu "Super článok," "Pekné" etc. Tieto komentáre som ku koncu vlastne prehliadala :D Pretože keď je to taký "super článok" tak by nemal byť problém napísať aj čo je na ňom také super, alebo proste poskladať aspoň jednu zmysluplnú vetu.
    Na druhej strane je tu ale fakt, že začínajúci blog sa môže zviditeľniť hlavne komentármi. Ale aj tu platí že čím dlhší a lepší komentár, tým väčšia pravdepodobnosť že k tebe niekto zavíta :)
    Keďže som už dosť dlho bez blogu, stal sa zo mňa len pasívny pozorovateľ ktorý komentuje výnimočne. Vlastne toto je môj prvý komentár za tento mesiac (asi). Takže "super článok," už len za to že dokázal rozhýbať moje (už) zlenivené prsty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a k tým odpovediam na tvojom / inom blogu - keď ti niekto napíše komentár - ty mu odpovieš na jeho blogu - on zase na tvojom.... pomaly sa z toho stane niečo neprehľadné. Ak to zostane pod jedným komentárom tak je to pekne čitateľné. Takže som zástancom odpovedania pod komentár :)

      Vymazat
    2. Jen tak na úvod - proč?! Proč jsi sakra zrušila blog? :D Zrovna jsem na sebe byla tak pyšná, že tento rok mimo povinnou četbu čtu i jiné knížky a nemám kde hledat recenze a tipy na čtení :( Fňuk :D

      A jsem ráda, že zrovna u mě je jeden z mála tvých komentářů :3
      Pravda, komentování je jeden z nejlepších prostředků, jak se zviditelnit, ale za ty nesmyslné jednoslovné komentáře bych vraždila :D Ještě vyšší level je "Pěkný blog, ppodívej se na můj" a podobně -_-

      Vymazat
    3. Ja ani neviem, prečo som ho vlastne zrušila :D Ale nechýba mi až tak ako som si myslela. Teda niekedy mám chvíľky kedy si hovorím že mi blogovanie chýba, ale potom... ale jedného dňa to už nevydržím a vrátim sa, uvidíš :D

      Vymazat
  2. Nesnáším komentáře typu "pěkné" nebo podobné slůvka, při kterých víte, že dotyčný přečetl z vašeho článku možná tak nadpis :)
    S těma odpověďma na komentáře .. já mám třeba radši, když mi autorka odpoví u mě na blogu, protože třeba se někde zeptám na něco, ale adresu si už nepamatuju, abych se mohla vrátit a zkontrolvat odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsem četla někde tvůj komentář, že chceš na vysokou do Olomouce! Já taky! Tak snad se tam někdy potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já odpovídám na komentáře jenom na blogu.. nemám ráda takové komentáře "výstřel do tmy", kdy odpovídáš na blogu na něco, co vlastně nikdo nechápe, protože tu otázku nečetl .. když se mě na blogu někdo na něco zepta, nebo prostě chci na komentář odpovědět, udělám to přímo pod tím, jako reakci..
    Ve všem jinak souhlasím - taky nuceně nekomentuji vše a taky se někdy z nudy proklikávám cizíma komentářema :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já se tedy většinou k člověku co mi vloží komentář podívat ani nejdu, takže ani neočekávám, že když na nějaký blog vložím komentář, tak jeho majitel dojde i ke mě.
    Komentáře například: pěkný článek, ráda bych tě pozvala na můj blog. Mě akorát od jakékoliv návštěvy odradí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)