sobota 28. března 2015

SOBOTNÍ CHVILKA NOSTALGIE

funhoo.com
Před nedávnem jsem se zamyslela nad tím, co bylo fajn na době před 5 nebo 10 lety. Ono uznejme, v dnešní době je i těch 5 let na nějaký rozdíl dost.
Je až děsivé, že si stále říkám "Jo, to auto je výroba 2000, to je dobrý." A potom si uvědomím, že je to 15 let a není to tak dobrý :D.
Takže zde je pár věcí, na které si vzpomínám z dřívějška. Většinu bych hned vrátila :)



hyperinzerce.cz

1. Kartičky pokémonů
Díky kamarádčinu bratranci jsme měly docela velkou zásobičku. Jako správné holky jsme je ale používaly jako nějaké kartičky do peněženek a tak. Jinak jsem ani Pokémony nesledovala :D
Vím, že jsme měly i Digimony, o kterých jsem teda nevěděla vůbec nic :D

shoppraha.jip-napoje.cz

2. Antiperle
Kdo by si je nepamatoval. Četla jsem, že je ještě pořád někde prodávají. Já jsem je ale už nějaký ten rok nikde neviděla. Zajímavý je, že P., který je o 3 roky straší, vůbec neví, o co jde.

vasobchudek.cz

3. Sandwich od Orion
Naprosto jsem je milovala. Modrý byl samozřejmě lepší, ale kdybych dneska někde našla ten červený (s hořkou čokoládou), tak ho beru všemi deseti :).
Dodnes si pamatuju tu úžasnou chuť. 

webareal.cz

4. Cukříky
V bufetu na základce vždycky za 2 nebo 3 Kč. Bylo to naprosto nejlepší. Nejlíp chutnal samozřejmě fialový :D. 
Po výhře DM boxu jsem si tyhle cukříky připomněla díky Vitamínu C, který tam byl. Všichni říkají, jak je to hnusné (kyselo sladké). Jen já jsem se nemohla dočkat, až si ho zase vezmu :D.

eshop-rychle.cz

5. Sbírání a vyměňování samolepek
Abychom teda odbočili od toho jídla :D. Vůbec nevím, co mělo sbírání a vyměňování samolepek za smysl. Každopádně jsem měla asi 10 "albíček". I ty na obrázku jsem měla. Vím, že nejlepší byly "s očíčkama". Mamky nás asi hodně milovaly, když nám kupovaly takové kraviny.

idnes.cz

6. Parfumelly x Smraďoši
Jsem jediná, která chtěla smraďocha a dostala Parfumellu? -_- :D Doteď si pamatuju tu reklamu "Fůj, smraďoch. Fůj, fůj, smraďoch. Smrdí až za roh." Vůbec nevím, k čemu to vlastně bylo, ale uznejte - bylo to super a každý to chtěl.

lifesorted.ca

7. Beyblade
Další z mnoha klučičích věcí, které jsem hrozně chtěla. Už si nevzpomenu, co se s tím vlastně dělalo. Roztočilo pomocí takové supr věcičky a potom? :D Jestli mezi sebou ty věci nějak bojovaly?

hyperinzerce.cz

8. Fazole
To bych nebyla já, abych je nechtěla. Zase spíš kravinka pro kluky. Naši mi potom i koupili nějakou dráhu. Zádrhel nastal, když se jeden kousek ztratil, tak to už nešla poskládat dohromady. Ale jinak sranda to byla dobrá.

playzone.cz

9. ICQ
Kdo neměl ICQ, jako by nežil. Nejlepší byly vždycky různé animace (jako "Hasta la vista, baby" ovce, nebo "I la-la-la-la-like you") a také hry. 
Po ICQ (a vlastně souběžně s ním) frčelo líbímseti.cz, lidé.cz, xchat.cz a podobně.

Co si z dětství pamatujete vy?



1 komentář:

  1. Antiperle se opravdu prodávají, mají je skoro všude, ale mají trochu jiný obal, takový oválnější. Za mě taky bylo ještě Pedro a Huba Buba. Přitom to Pedro nebylo dobrý, ale levný a s nálepkou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)