neděle 5. února 2017

KRÁTKÉ (LGBT) FILMY, KTERÉ STOJÍ ZA VIDĚNÍ


Pořád si říkám, že určitě nejsem jediná, která na Youtube kromě poslouchání písniček a sledování několika youtuberů často prostě zadám "gay short movie" a projíždím všemožné krátké filmy s gay tematikou. 
Kromě toho, že hlavními hrdiny jsou kluci je sleduji taky proto, že trvají asi 20 minut (jak které), takže tím nezabiju celý večer, jako u klasických (nejčastěji) 2 hodinových filmů.
Takže pokud patříte mezi stejné úchyly, jako já, tak rozklikněte celý článek a přečtěte si pár mých tipů, které určitě stojí za shlédnutí :).

1. We are animals
Největší srdcovka. Vláda se snaží zastavit šíření AIDS a to velice nelidsky.
>"I´m straight!" 
*"So is spaghetti, until you get it wet...and hot"
PS: Ne, nehraje tam Robert Pattison, ale jo, ten herec je mu velmi podobný.


2. Tonight it´s me
Opět se projevila moje slabost pro blonďáky, ňach ♥. Nejsem si úplně jistá, zda se "pár" v tomhle filmu dá brát jako homosexuální... Podívejte a udělejte si obrázek sami :). 
Mimochodem, v roce 2016 vyšlo Tonight it´s you. Je to něco úplně jiného, přijde mi, že těm tvůrcům přeskočilo, dost jsem se u toho bála :D. 


3. Prora
Já ani nevím, jestli se mi líbí ti herci, téma, nebo místo, kde se to odehrává. Nicméně tohle je taková ta "klasická" zápletka o 2 kamarádech, kdy jeden by chtěl víc, než přátelství.

Bohužel už není na Youtube, ale můžete si ho stáhnout z Ulož.to s anglickými titulkami. 

4. Violin
Halooo, kde je sakra nějaký druhý díl, nebo lépe film? Vždyť tohle si nějaké pokračování žádá.
Jeden houslista a jeden drogový dealer :3. Taková oddychovka a nevinnost :3.


5. Eu Não Quero Voltar Sozinho
Srdcovka :). Příběh slepého chlapce, který se zamiluje do svého spolužáka. Po tomto filmu byl natočen i hodinový - The way he looks se stejnými herci, stejnou zápletkou, jen je tam více doplňujících scén navíc. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)