úterý 7. února 2017

ZAKÁZANÝ OVOCE

weheartit.com

To píchnutí v hrudi, když si na tebe vzpomenu.
Debilní úsměv na tváři, když si píšeme.
Sny, ve kterých jsme spolu.
Představy, který mám před každým setkáním v hlavě.
Už je to více než 3 roky od jednoho zlomovýho setkání a já nad tím stále musím přemýšlet.
Musím přemýšlet nad dokonalostí okamžiku, který jakoby vypadnul z přeslazeného romantického filmu.
Neustále uvažuji nad tím, jaké by to bylo, kdybych byla s tebou.

victoriasaid.files.wordpress.com

A pak mi dojde, že my bychom spolu nikdy být nemohli.
Protože ty vedle sebe potřebuješ někoho bez názoru. Já zase někoho, kdo bude umět žít s mojí tvrdohlavostí.
Tebe na každé holce zajímá jen to, jaký má prsa a zadek. Já chci někoho, kdo mi bude říkat, že mi to sluší, když se ráno probudím. 
Ty si odjedeš na několik týdnů do Německa a je ti jedno, že tu máš přítelkyni. Když já mám někoho ráda, mám potřebu s ním trávit všechen čas, co mám a obětovala bych pro něj vše.
Nedělá ti problém flirtovat s jinýma holkama. I po 6 letech s přítelem se před ním stydím a představa někoho jiného v posteli je příšerná.

brokenandbruisedbitch-blog.tumblr.com

Jsi jen zakázaný ovoce. To je to, co mě k tobě táhne. 
Tak už to kurva vysvětli mý hlavě. Ani po utřídění myšlenek a ujištění se, že tak jak je to teď, je to správně, nedokážu přestat myslet na to, jaký by bylo tě znova políbit. Připadnu si jako 13letá puberťačka, co neví, co chce. Ale já vím, co chci. Zapomenout. Na tebe, na všechny ty roky, kdy jsem do tebe byla zamilovaná. 
Už mě to nebaví. Chci žít dál. Ale furt se musím vracet ke vzpomínkám, který mě jen bolí. Chce se mi brečet, vykřičet do světa, že tě mám ráda víc, než kamaráda. Ale není to láska nebo zamilovanost, už dávno ne. Je to jen touha. Zkurvenej chtíč, kdy by něco uvnitř mě chtělo zkusit, jak zakázaný ovoce chutná...

...Abych nakonec zjistila, že jsi jen obyčejný jablko, prolezlý skrz na skrz červama....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)