sobota 2. srpna 2014

TAG: BLOGGER TAG


Nominovala mě Pagess. Takže to nebudu dlouho prodlužovat.

Pravidla:
Pověz o sobě 10 věcí.
Odpověz na 10 otázek od blogera, který tě nominoval.
Nominuj 5 blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
Vymysli 10 otázek pro ty, které jsi nominoval.
Informuj blogery, že jsi je nominoval.


10 faktů o mně:
1. Nesnáším houby, ale hrozně ráda je sbírám.
2. Po prázdninách maturuju.
3. Nemám sourozence.
4. Jsem úchyl.
5. Mám ráda jak vlnité, tak rovné vlasy.
6. Koušu si kůži kolo nehtů.
7. Bojím se tmy. Proto když usínám sama, musím mít rozsvícené světlo.
8. Je mi pořád teplo. I v zimě.
9. Nesnáším sukně, mám jednu takovou společenskou.
10. Za svůj život jsem dobrovolně (ne jako povinnou četbu) přečtla asi 10 knih. Polovina z toho byly pohádky.

Otázky od Pagess:
1. Co studuješ?
Studuju na střední škole obor ekonomické lyceum
2. Čím jsi chtěla někdy být?
Princeznou, doktorkou a taky učitelkou. Potom mě to všechno přešlo. Teď vlastně nevím, čím chci být...
3. Na jaké seriály se díváš?
Právě mám rozkoukané Shameless a taky Murder in the first (ano, jen proto, že tam hraje Tom Felton :D). V televizi nepohrdnu Simpsonovými. A když mám dlouhou chvilku, pustím si opět Queer as Folk. A taky jsem sledovala American Horror Story (už se těším na další sérii).
4.Baví tě české seriály? Pokud ano, které sleduješ?
Ne, české seriály nemusím. I když jsem dřív sledovala Ulici :D
5. Sleduješ youtuberky? Jaké?
Já sleduju spíš youtubery :D. Ženského pohlaví jsou to: Defi, Lou, Petra, Plum (Karolína), Lu a Hana.
6. Oblíbené ovoce v létě?
Maliny, borůvky, meloun (našla jsem, že je považovaný za ovoce :D), ananas, nektarinky, broskve a meruňky.
7. Co jsi jako malá dělala venku?
Nečekaně jsem si hrála :D. Většinou jsme jezdili na kolech a jen tak blbli, hráli na schovku atd.
8.Nejoblíbenější animovaná pohádka?
Grinch, Na vlásku, Jak vycvičit draka, Shrek, Madagaskar, Doba ledová, Zataženo, občas trakaře. Já vím, je jich dost :D. 
9. Jak dlouho máš blog?
Asi půl roku. Předtím jsem měla na blog.cz asi 2 roky a díky neustálým problémům jsem přešla na blogger.
10. Které rubriky nejraději čteš u ostatních blogerů?
Deníčky, ráda se podívám na fotografie, když je blog autorský, tak nějaké kresby/malby atd., recenze (filmů, knih), a tak DIY.

Otázky pro nominované:
1. Nejoblíbenější jídlo?
2. Kniha, které tě za poslední dobu zaujala?
3. Vysněné povolání?
4. Máš nějakého domácího mazlíčka (nepočítají se sourozenci, ani partneři :D)?
5. Oblíbený citát? 
6. Jedna věta, kterou by ses charakterizovala?
7. Proč jsi začala s blogem?
8. Do které země by ses chtěla podívat?
9. Oblíbená kapela/zpěvák/zpěvačka?
10. Co bylo dřív - slepice nebo vejce? :)

Nominuji:
http://youandtherest.blog.cz/
http://skills-of-art.blogspot.cz/
http://moje-male-radosti.blogspot.cz/
http://majusinblog.blog.cz/
http://iwantfreedom.blog.cz/

Vybírala jsem naprosto náhodně. Prostě jsem procházela různé komentáře na jiných blozích, než najdu těch pár, kteří mají pod 200. Až na Teress, o které nevím, kolik má návštěvníků, ale chtěla jsem ji nominovat :D.

V blízké době očekávejte recenzi na knížku, mucheche :)
Your Al.

3 komentáře:

  1. :-) dobře, děkuji za nominaci, určitě udělám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě aby Ti to nebylo líto, tak tady máš také jednu nominaci :-D http://moje-male-radosti.blogspot.cz/2014/08/tag-praskni-na-sebe-nejakou-tu-spinu.html

      Vymazat
  2. Ďakujem pekne za nomináciu, tag určite vyplním! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)