úterý 25. listopadu 2014

NENAPRAVITELNÁ

weheartit.com

Jsem hrozná. Fakt že jo. Nechce se mi vůbec nic. Vím, že tady na to kašlu. Když já toho mám najednou tolik a pořád nějak nestíhám a nechce se mi.

Ráda bych se vymluvila na to, že se musím učit do školy, popřípadě dělat nějaké prezentace, počítat matiku apod. Ono musím, ale ne každý den. A vlastně i tak se na to vždycky vykašlu... 

Jak ráda bych napsala recenzi na Dívku, která si hrála s ohněm. Čtu poslední díl a přemýšlím, že to možná dám do jednoho článku až to celé dočtu... Jsem příšerná, já vím :D.

Jediné, co v těchto dnech dělám je hraní Sims 4, dívání se na videí na youtube a v neposlední řadě - projíždění starých scén ze Shameless. 

tumblr.com

Nejsou úžasní? :3 Jak já je žeru. I když ze začátku jsem měla víc ráda Iana, teď jsem se naprosto zbláznila do Mickeyho ♥. Ňach. Zjistila jsem, že je mu 30 -_-. Boha, hraje dvacetiletýho :D co je to za spravedlnost?
Nemůžu se dočkat další série, která bude v únoru? myslím? Každopádně ještě za dost dlouho :( 

Okay. Myslím, že to je vše. Blogger otevřu už jen z povinnosti, abych se podívala, jestli nějaký z mnou sledovaných blogerů nepřidal něco zajímavého. A i když je to zajímavé, stejně to prolítnu jen tak očima a nevím z článku nic -_-. Tak doufám, že během nejbližší doby naberu nějakou inspiraci a dokopu se k napsání nějakého toho článku...



1 komentář:

  1. Mám to úplně stejný, pořád nic nestíhám, mám toho moc, ale místo toho abych začala něco dělat prosedím celej den u počítače.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)