sobota 1. listopadu 2014

ZASE JSEM SI JEDNOU UDĚLALA RADOST


No není ten hrníček božksý? :3 Díky facebookové stránce Blueberry Pink jsem se dozvěděla, že tyto hrníčky dávají v DM drogerii za 50 nasbíraných bodů. Já jsem těch bodů měla asi 150 (takové ty slevové knížečky totiž vůbec nevyužívám), tak jsem si ihned pro jeden šla :). Má 400 ml, což je při nějakém nachlazení, nebo opravdové chuti na čaj (pro mě) akorát. 




Další věcí, kterou jsem si v říjnu pořídila je diář z Lidlu (článek) a odlakovač. Diář stál 99 Kč a odlakovač myslím 35 nebo 40 Kč. S obojím jsem velice spokojená. Odlakovač má takovou zvláštní pumpičku, která zabraňuje vylití. Opět jsem se o něm dozvěděla u Blueberry Pink.


Některý den začátkem týdne na mě ve schránce čekaly slevy do Takka. Opět takové ty 30, 25, 20 a 15 %. Tak jsem přemluvila P., abychom se jeli podívat. Vybrala jsem si 2 svetry, které mě dohromady vyšly na necelých 600 Kč (tudíž ani ne 300 Kč za 1) - neber to ;). 
A ihned vedle Takka se nachází Kik, kam se taky vždycky jdu podívat. Tentokrát jsem narazila na papučky :3. Stály nějakých 100 Kč a jsou naprosto úžasné. Nejsem zvyklá nosit papuče, ale protože mám opět zánět močového měchýře, nic jiného mi nezbývá.


Ty slevy mě jedou zrujnují. V peněžence jsem našla kupon do DM, díky kterému jsem měla 50 % slevu na Adidas. Tak jsem si koupila deodorant za nějakých 30 Kč. 
Zároveň mi přišel Teta leták, kde stálo, že jsou až 40 % slevy na dekorativní kosmetiku Dermacol. To bych nebyla já, abych se tam hned neletěla podívat. Odešla jsem s tužkou na obočí (konečně jsem našla tužku, která má barvu jako moje obočí) a s pudrem (který si chci koupit asi rok, ale pořád byl moc drahý). Oba tyto výrobky mě stály necelé 200 Kč. Asi 140 Kč za pudr - původně 230 Kč! a nějakých 50 Kč za tužku :
Taky jsem si ještě koupila make-up (takový ten zlatý, super krycí, používaný hlavně jako korektor), ale je docela dost tmavý, tak ho musím nechat až na léto (v obchodě byl tester světlý a rozdělám si make-up doma a úplně jiný odstín -_-). Takže se musím stavit v Brně v Rossmanu pro Catrice korektor, abych měla čím zakrýt kruhy pod očima :D. 

Mimo jiné jsem si ještě u vietnamců koupila modré sako. Myslela jsem, že bych ho mohla sehnat i v normálním obchodě pod 500 Kč, ale to je nemožné. Takže nakonec jsem za něj dala 400 Kč, i když i to mi přijde moc :D. 

Okay. To by bylo vše. Jsem ráda, že jsem skoro bez peněz, takže už si nic nemůžu koupit. Jak říká mamka, "čím víc peněz, tím víc člověk utrácí," a je to pravda. 

12 komentářů:

  1. Ne neboj se i já jsem šla do školy už ve čtvrtek a vpátek, akorát se mi ten článek nechtělo psát :D nevim proč všichni pochopili, že jsem měla celý týden prázdniny :D :D

    Ten diář jsem si koupila díky tvému článku, protože kdybych ho prošvihla tak by mě asi.. trefilo :D ale jako jsem naštvaná ten tvůj má mnohem lepší a hezčí zapínání ne tne můj -_- ten můj má takový divný otvor, že se to tam jako strká za ten pásek -_- hnus :D

    Ten hrníček je mega roztomilý, bohužel mám na té kartě tak 20 bodů :D :D možná by mi to stačilo na ucho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak vyznělo, když jsi psala "Jak jste si užili prázdniny?" a poté jsi to rozepsala po dnech, kdy by si člověk odvodil, že je bereš jako prázdninové :D. No nic :D. Ale jsem ráda, že jsem nebyla sama :D

      To jsem ráda :) Já jsem právě nad tím zapínáním na pásek přemýšlela, ale jsem zvyklá na ten "lupací" (jak to nazvat? :D), tak jsem vzala ho ;).

      Můžeš tam zajít a zkusit to ;) :D

      Vymazat
  2. Jůů, ten hrníček je krásnej, jako stvořenej na vánoční čaje ;) Svetry skvělý, ten hnědej mám zrovna na sobě, akorát v námořnicky modré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je, i když zatím mám doma jen zelený, ale i ten je z něj úžasný ;).

      A nad modrou jsem uvažovala, ale já jsem modrofil a modré mám skoro všechno (a co není modré, tak je černé :D), takže protentokrát to vyhrála hnědá.

      Vymazat
  3. Ten hrníček mám v dmku taky vyhlídnutý. Strašně se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrneček už mám také doma, je super :) Jinak, slevičky pěkný, to mi docela notuješ, protože jsem jaksi slevoholik :S :D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. :O Tak to dúfam, že aj v slovenskej drogérii budú také dávať!!! bože, krásny je... a mám asi 200 bodov, tak to určite využijem. Ale minulý rok tiež dávali hrnčeky (také červené s bielymi sobíkmi), tak hádam aj tento rok...

    Tento odlakovač s pumpičkou mám aj ja. Celkom mi vyhovuje, pretože odlakovač som vyliala min. 5x už a fakt mi to liezlo na nervy :D

    Svetríky vyzerajú pekne, aj ja si musím nejaké kúpiť, ale už som si za posledné obdobie kúpila toľko, že neviem, neviem :/
    Papučky sú chutné :), aj ja som si pred nedávnom kúpila papuče z Kiku, ale také sivé s hviezdičkami, takéto pekné tam nemali :( :D

    ----

    Áno s tým heslom, čo povedala tvoja mamina naprosto súhlasím. Je to pravda, veľká... Bohužiaľ :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý rok jsem to bohužel propásla, ale tento rok jsem si sovičky nemohla nechat ujít ;)

      Nápodobně :D. Takže toho odlakovače víc vyliji, než spotřebuju na samotné odlakovávání :D

      Já jsem právě měla 2 teplé a 3 takové ty tenké, takže jsem jim neodolala ;). Ale svetrů není nikdy dost! :)

      Vidím to na sobě, nikdy jsem si skoro nic nekoupila a teď, když mám ještě nějaké peníze z letní brigády, tak pořád něco "potřebuju", takže už mi nic nezbylo :(.

      Vymazat
  6. ten hrnček je fakt super :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej, hrnček je strašne zlatý:D Aj ja si už musím pomaly začať zháňať nový diár, je síce len november, no zbehne to rýchlo, tak aby som bola pripravená:D
    Taký vínovo-červený svetrík by sa mi páčil a hodil:D

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  8. Ten hrnek je skvělý!! Škoda, že nemám taky DM kartičku :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)